Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Tampodruk

Tampodruk

Technika ta pozwala nanosić wzory nawet na nieregularne i nierówne powierzchnie. Napis na gadżecie prawidłowo wykonanym tampodrukiem jest praktycznie nieusuwalny.

Gadżety odblaskowe z nadrukiem

Kilka słów o metodzie tampodruku

Metoda tampodruku wzięła swoją nazwę od silikonowego, elastycznego stempla, zwanego tamponem. Za jego pomocą nanosi się farbę na znakowaną powierzchnię. Odpowiednio dobrana forma stempla pozwala nadrukowywać wzory na różnego rodzaju powierzchniach – nierównych, nieregularnych, prostych, wklęsłych i wypukłych. Do wykonania nadruku potrzebna jest matryca, z wytrawionym wzorem do nadruku, z której tampon pobiera farbę. Następnie tampon uderza w znakowany element pozostawiając trwały nadruk. Stosując odpowiednie farby drukarskie tampodrukiem można znakować szklane, papierowe, gumowe, plastikowe, skórzane, drewniane i metalowe powierzchnie. Nadruki tamponowe charakteryzują się bardzo wysoką rozdzielczością, co sprawia, że nawet kilkumilimetrowe napisy są doskonale czytelne.



Nadruk na antystresach

Czy tampodruk jest tą metodą której szukasz?

Najważniejszą zaletą tampodruku jest jego wszechstronność. Nadruk można nanosić na nieregularne i nierówne powierzchnie całej gamy materiałów. Tampodruk to metoda, która niezwykle precyzyjnie odwzorowuje projekt. Znakowanie raz naniesione jest praktycznie niezniszczalne, gdyż jest odporne na czynniki mechaniczne oraz uwarunkowania atmosferyczne. Istotną zaletą jest tutaj również niska cena nadruku. Tampodruk polecany jest zarówno dużym, jak i małych przedsiębiorstwom, które dopiero co wkraczają na rynek i nie chcą inwestować ogromnych środków finansowych w promocję firmy.

Wadą tej metody jest brak możliwości uwzględnienia przejść tonalnych w kolorach oraz wysokie koszty przy nadruku wielokolorowym. Pomimo tego, że tampodruk jest jedną z najtańszych technik znakowania, to jednak warto mieć świadomość tego, że im więcej w logo będzie kolorów, tym cena realizacji usługi będzie wyższa.

Tampodruk dwukolorowy na długopisach

Na tabletki i ołówki

To technika idealna na oznakowanie m.in. długopisów, ołówków, części samochodowych, breloków, zegarków, zabawek, różnego rodzaju gadżetów – również tych miękkich, elementów i paneli sprzętu AGD, elementów wyposażenia wnętrz, akcesoriów medycznych, a przy użyciu specjalnych farb spożywczych – także produktów spożywczych oraz farmaceutycznych.

Nadruk na długopisach i ołówkach


Tampodruk najistotniejsze informacje

- Tampodruk jest uniwersalny – tampony mają różne kształty, można więc, oprócz powierzchni płaskich i gładkich,  znakować także na tych nierównych bądź nieregularnych,

- Tampodruk charakteryzuje się wysoką rozdzielczością i dobrą jakością nadruku. Napisy nawet te kilkumilimetrowe pozostają czytelne,

- Nadruk tampodrukiem stosowany jest na tworzywa sztuczne, gumę, drewno, ceramikę, szkło i metal,

 - Należy wziąć pod uwagę fakt, że druk każdego koloru na przedmiocie jest dodatkowo taryfikowany. Ilość miejsc sygnowanych nadrukiem oraz ilość użytych kolorów budują cenę,

- W znakowaniu tampodrukiem nie ma możliwości wykonania przejść tonalnych w grafice,

- powierzchnia nadruku jest stosunkowo nieduża.

 

 

Zestawy kredek z nadrukiem

Notesy z nadrukiem

Zapalniczki z nadrukiem

 

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.