Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Haft

Haft komputerowy

Haft komputerowy to połączenie znanego od wieków haftu z nowoczesną techniką komputerową. Nie da się ukryć, że haftowanie jest również nie tylko estetycznym, ale i eleganckim sposobem zdobienia oraz personalizacji. Obecnie nie ma na rynku trwalszej metody znakowania.

Hafciarka jak drukarka

Haft komputerowy polega na automatycznym wyszyciu wzoru na tkaninie za pomocą specjalnie zaprogramowanej maszyny. Zanim wzór znajdzie się na materiale najpierw należy przygotować projekt grafiki, która ma zostać wyhaftowana. Warto zaznaczyć, że jest to podstawowy czynnik wpływający na jakość wykonania  grafiki. Niejednokrotnie zdarza się tak, że samo przygotowanie programu zajmuje więcej czasu, niż jego późniejsze haftowanie. Zaprojektowany na komputerze wzór wysyłany jest do hafciarki tak jak do drukarki. Następnym etapem produkcji jest oznaczenie miejsce, w którym haft ma naniesiony. Odpowiednio zaprogramowana maszyna hafciarska realizuje już dalszą część zadania.

Haft na koszulach

 

Haft komputerowy = trwałość i  oryginalność

Haft komputerowy to ekskluzywna i najbardziej trwała metoda znakowania. Haft komputerowy nie niszczy się podczas użytkowania i prania zachowując swój pierwotny wygląd. Stosowane przez nas nici nie tracą barwy oraz swoich właściwości nawet po wielu praniach, a sam haft jest bardzo wytrzymały i odporny na pranie w wysokich temperaturach.

Haft komputerowy sprawdzi się nie tylko na ręcznikach, pościeli, odzieży – również tej reklamowej i roboczej, kocach, plecakach, czapkach, torbach, ale również na takich materiałach jak polar, skóra naturalna i syntetyczna oraz filc. Komputerowe sterowanie igłą sprawia, że wszystkie przeszycia są wykonywane bardzo precyzyjnie. Haft komputerowy daje również możliwość uzyskania ciekawych efektów za pomocą nici metalizujących i ognioodpornych.

Cena haftu komputerowego zależna jest od nakładu oraz wielkości i skomplikowania nadruku. Ze względu na konieczność napisania programu, haft komputerowy jest zupełnie nieopłacalny dla pojedynczych sztuk odzieży. Ograniczeniem tej metody jak także gramatura materiału. Nie nadaje się ona do nadruków na cienkich (poniżej 190g) oraz delikatnych materiałach. Naniesienie na nie haftu sprawi, że będą się ściągać.

Dobra igła to podstawa

Igła jest niezwykle ważnym elementem rzemiosła hafciarskiego. Odpowiednio dobrana ma wpływ nie tylko na wysoką precyzję haftu, ale także na jego wygląd oraz wydajność pracy hafciarki.



Kurtki Softshell z haftem

Haft 2D czy 3D?

Coraz popularniejszy staje się haft trójwymiarowy tzw. 3D. Można powiedzieć, że jest to ciekawsza i coraz bardziej trendy wersja haftu standardowego. Komputerowy haft 3D daje możliwość haftu w kilku płaszczyznach. Rozwiązanie takie nie tylko uatrakcyjnia wzór, ale też wyróżnia go na tle innych.

Haft komputerowy – najważniesze informacje

- Haft komputerowy to naszywki i hafty reklamowe, które można nanieść na różne typy odzieży,

- Haft komputerowy pozwala na stworzenie trwałych, dowolnych wzorów w różnorodnej kolorystyce,

- Wyhaftowany wzór jest bardzo trwały, niespieralny, a przy tym elegancko wygląda,

- Szeroki wybór kolorów i właściwości nici, pozwala wybrać najbardziej efektowne i optymalne rozwiązanie,

- Haft jest obecnie bardzo modny,

- Haft komputerowy nie nadaje się do cienkich i delikatnych materiałów o gramaturze poniżej 190g,

- Cena haftu zależna jest od nakładu zamówienia, a także wielkości i skomplikowania nadruku.

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.