Tel. 690 987 112
więcej informacji

Dane kontaktowe
Agencja Reklamowa Media Design
ul. Lewakowskiego 53 lok. 102

NIP: 684-243-21-40
REGON: 180941007

tel. 690 987 112
e-mail: sklep@agencja-krosno.pl

0,00 zł
rozwiń koszyk
Koszyk jest pusty
Produkty w koszyku (5)
Wyślij zamówienie

Sublimacja

Sublimacja

Sublimacja jest niezastąpioną techniką jeśli projektowany wzór składa z wielu kolorów i przejść tonalnych, wymaga dokładności oraz realistyczności, a także zależy nam, aby nie pękał, był odporny na ścieranie, pranie oraz nie reagował na warunki atmosferyczne. Sublimacja może być stosowana do nadrukowywania obrazów i tekstu na gadżetach reklamowych np. podkładkach pod mysz, kubkach, ręcznikach, ściereczkach do okularów czy też koszulkach i bluzach z tkanin o wysokiej zawartości włókien poliestrowych, a także na metalu czy drewnie. Warto tu jeszcze dodać, że nadruk sublimacyjny na ubraniu przepuszcza powietrze, więc znakomicie sprawdzi się również na odzieży sportowej.

Sublimacja, czyli nadruk, który nie wydaje się być nadrukiem

Pomijając definicje teoretyczne, w praktyce sublimacja jest procesem chemicznym, w czasie którego pod wpływem bardzo wysokiej temperatury tusz sublimacyjny, czyli barwnik, wnika w strukturę wybranego poliestrowego materiału zabarwiając go. W termoprasie, podczas dociskania wzoru do materiału, barwnik zmienia swój stan skupienia ze stałego na gazowy. Zmiany zachodzą również w materiale, w którym włókna poliestrowe otwierają się i przyjmują barwnik. Takie działanie powoduje, że przenika on do wnętrza tkaniny zamiast osadzać się na jej powierzchni. Włókna ponownie zamykają się, gdy działanie wysokiej temperatury ustaje. W efekcie mamy wyrazisty nadruk na tkaninie, który w dotyku wcale nie sprawia wrażenia nadrukowanego.

Jakość i wyrazisty detal

Sublimacja pozwala, na niemal fotograficznie, odwzorowanie grafiki w skali 1:1. Można ją łączyć również z innymi technikami znakowania. Warto tuż też dodać, że grafika najefektywniej odbija się na białej lub innej jasnej tkaninie. Wykonując nadruki sublimacyjne na tkaninach kolorowych, konieczne staje się wybranie wzoru o odcieniu znacznie ciemniejszym niż odcień tkaniny, na której drukujemy. Trzeba przy tym pamiętać, że biały kolor z projektu przy druku przybierze kolor tkaniny. Tak więc, sekret idealnego nadruku polega na tym, aby znaleźć taki projekt, który będzie doskonale współgrał z kolorem tkaniny na którą ma zostać naniesiony.

Technika ta nie wymaga ponoszenia kosztów przygotowalni, dlatego jest opłacalna zarówno dla niskich, jak i wysokich nakładów. Na jej cenę wpływają jedynie wielkość pola zadruku oraz łączny nakład zamówienia.

Poliester to najlepszy partner dla sublimacji

Wadą lub zaletą – w zależności od potrzeb – jest fakt, że sublimacja najlepiej sprawdza się na tkaninach poliestrowych. Można wykonywać nadruk tą techniką na tkaninach mieszanych, należy jednak pamiętać, że im mniejsza zawartość poliestru, tym bardziej stonowane będą barwy nadruku, czyli nie będą one miały tej samej wyrazistości, co barwy obrazu nadrukowanego na tkaninie z czystego poliestru.

 

Sublimacja – podsumowanie

- Nadruk sublimacyjny wykonuje się już od 1 sztuki zamówienia,

- Grafika naniesiona sublimacją jest niezwykle trwała. Nadruk nie niszczy się ani w pralce ani w zmywarce, jest też odporny na warunki pogodowe,

- Sublimacja umożliwia wysokiej jakości nadruk full color łącznie z przejściami tonalnymi,

- W nadruku sublimacyjnym nie ma białego koloru. Biały kolor z projektu zawsze przybierze barwę przedmiotu na który jest naniesiony,

- Sublimacja najlepiej wygląda na polimerach, czyli produkty naturalne takie jak np. ceramika, metal, drewno muszą być pokryte specjalną warstwą polimerową umożliwiającą wykonanie nadruku; natomiast druk sublimacyjny na tekstyliach najefektowniej wygląda na materiałach sztucznych /poliester, PES/ lub posiadających w swoim składzie poliester.

 

 

Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.